welcome to my pages .. :D

Friday, February 19, 2010

kat KL..

*selasa-16/2/2010

pkul 8pm, aku bru smpai kat gombak. sbbnye, jam truk sgt kat Raub, Phg. dlm mse yg same. aku tggu je msj dr alip. tp,.... 1 msj pn aku x dpt dr die. hmm sdey :( aku x tau la nk ckp ape lg. sbb aku mmg t'amat sdey sgt. atau, die dh lupe kn aku?? dlm bas sblm aku nk b'tolak balik, aku hmpir nk nanges. sbb, klau bole aku x nk balik. aku nk stay kat klntan n nk ade dkat sisi alip tiap detik.. smntare aku mngunggu msj dr die still x smpai2, aku pn tdo la dlu. then, ble aku bngun jgak dr tdo, still xde pn. 1 msj pn die x bg. bygkn, betape pedih nye ati n prasaan aku. hampe x t'kate :( strt sini, aku dh mule soalkn kat diri aku, yg die syg aku mcm dlu lg ke x?? aku bkn ape, aku cume tkot klau die dh brubah ati kat aku, then die dh lupe jnji2 die yg die prnh lfazkn kat aku sblm ni.. jnji2 aku kat die, x prnh ku lupekn. sntiase aku ingt smpai bile2.. tiap ari, aku hnye b'doa, ''Ya Allah, Kau pnjg kn lah mur aku n alip, biarlh kami b'due kekal hngga akhir hyat kami..'' aminn... aku t'amat sygkn die. makin lme, prasaan syg aku kat die b'tmbah. smpai je kat uma, still xde msj dr die. sumpah aku ckp, prasaan aku hilang trus... aku down gegiler. time tu aku hmpir2 demam, sakit pale. tp aku still tggu msj dr die even aku dh ngntok pn aku ttap tggu die. die ade kol aku, ckp aku dh tdo blm? x ngntok ke? tp, aku ckp kat die yg aku x ngntok lg. entahlah, knp aku bole makin rndu & syg die sdgkn baru je jmpe n tdo uma die... :(

No comments:

Post a Comment