welcome to my pages .. :D

Sunday, February 21, 2010

aku redha dgn ketentuan Ilahi.... :(

aku redha dgn kehendakNya. aku tau mgkn ade hikmah di sbalik kjadian ni b'laku. xpela, aku redha wlaupun ati aku ni masih x bole trime.. aku pasrah jela skrg ni.. skrg ni, yg aku nk die tau, yg aku masih sygkn die mcm mane aku sygkn diri die sblm aku dgn die putus.... :( aku xkn lupekn ape die dh wat kat aku slame aku b'same dgn die. aku akn ingt knangan t'indah aku dgn die. biarlh masa & waktu yg m'nentukan... Ya Allah.... beratnya dugaan Kau bg kat aku skrg ni. knp Kau uji aku dgn sbegitu bsar skali ujian yg Kau bg kat aku.. knp?? :( hmm..... aku rse x bole trime yg aku dgn die xde pape ikatan skrg ni.. sumpah aku ckp aku x bole trime.. tp ape kn daye,...... tiap2 ari aku tatap gmbr die. tiap2 ari aku t'bygkn die.. tiap2 ari aku ingt kat die..... ssh aku nk lpaskn die.. bg aku, DIA t'lalu istimewa buat ku.. :( aku btol2 x t'daye lg skrg ni.. dgn tangisan yg dpt ku ungkapkn dgn ksedihan aku skrg ni... AKU MASIH SAYANGKN DIA........ :(

No comments:

Post a Comment