welcome to my pages .. :D

Monday, February 22, 2010

wajah kesayuan....... :(


ni lah wjah ku pabila kseorangan.. pabila ku t'menung.. pabila ku knangkn balik nasib aku..... mmg sdey :( tp nk wat cmne kn, dh di tkdirkn aku dpt cmtu.. so, aku kne trime & redha.. mayb ade hkmah di sbalik sume yg dh jd kat aku ni. be strong girl.... hmmm.. but i cant.. aduhhhh :( it takes time to make feel better.. aku x tau la bpe lme aku bole trime hakikat ni.. tp aku rse mmg agk ssh la nk lpekn trus.. mayb ade jgak la aku ingt. tp skrg ni aku prlukn 1 tmpt ntok aku pegi sane then aku dduk sorng2 & aku nk nanges sepuas2 nya... aku dh ade tmpt die.. and hnye sorng je tau mane aku akn pegi... tiap kali aku wat smthng, ade jgak aku ingt. mayb aku dh t'lalu sygkn die tu yg aku jd cmni kn??? hmm :( xpela, insyaallah dlm dis week aku akn kuar & pegi tmpt yg aku nk pegi tu then aku dduk sorng2, aku nk nanges sepuas ati aku...... aku klo bole nk jerit sekuat2 nya.. sume nye akn t'jwb ble aku blik dr tmpt yg slalu aku akn pegi ble aku ade mslh... aku klo ade mslh aku akn pegi tmpt tu & dduk sorng2.. sbb aku nk luahkn sume isi ati aku... hope sgt aku akn kmbali pulih & kmbali ceria sprti dlu... aminn.... doa2 kn aku................ :(

No comments:

Post a Comment